Míra zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání – Veronika Mrhálková
Veronika Mrhálková
Diplomová práce
Míra zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání
The Level of Representation of Applications in Primary Education
Anotace:
Tématem práce je zjištění míry zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání ve vztahu k tomu, jaké aplikace učitelé využívají, jaké používají digitální technologie a přínosy a rizika využívání digitálních aplikací a technologií ve výuce. Cílem práce je zjistit zastoupení vybraných digitálních aplikací ve výuce na prvním stupni základní školy. Učitelé účastnící se výzkumu potvrzují, že často …víceAbstract:
The topic of the thesis is to determine the degree of representation of applications in teaching in primary education in relation to what applications teachers use, what digital technologies they use and the benefits and risks of using digital applications and technologies in teaching. The aim of the work is to find out the representation of selected digital applications in teaching at the first grade …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrhálková, Veronika. Míra zastoupení aplikací ve výuce v primárním vzdělávání. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Moderní technologie ve výuce českého jazyka a literatury se zaměřením na online únikové hry na 2. stupni ZŠ
Kateřina HORÁKOVÁ -
E-learning a online technologie ve vzdělávání - Screencasting
Michal Jodas -
Afrika a online služby: srovnání implementace a využívání moderních technologií ve vybraných zemích
Eliška CIMERMANOVÁ -
Využití online aplikací ve výuce češtiny
Alžběta Lutzká -
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Digitální technologie a rizika jejich využití ve vzdělávání
Martina MATOUŠKOVÁ