Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov – Petra Klemová
Petra Klemová
Bakalářská práce
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards
Abstract:
The bachelor thesis on topic Marketing mix in selected wineries of Lesser Carpathian vineyards focuses on the application of marketing tool called 4P. Overall, the thesis is divided into three parts. The first part - theoretical, explains basic concepts of the marketing and marketing mix, while it also informs about Lesser Carpathian vineyards in Lesser Carpathian wine region. This part is followed …víceAbstract:
Bakalárska práca na tému Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov sa zameriava na aplikáciu marketingového nástroja nazývaného 4P. Celkovo je rozdelená do troch častí. Prvá, teoretická, časť vysvetľuje základné pojmy týkajúce sa marketingu a marketingového mixu a zároveň informuje o Malokarpatských vinohradoch v rámci Malokarpatskej vinohradníckej oblasti. Potom nasleduje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/p4484/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Zelený
- Oponent: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLEMOVÁ, Petra. \textit{Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-01-16]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/lxfvbj/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o..
Vedoucí práce Ing. Jiří Zelený.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Malokarpatská vinohradnícka oblasť
Andrej Ščepán -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Návrh moderního marketingového komunikačního mixu firmy Vinařství Josef Rous
Karolína Čížová -
Víno a vinařství ve Znojemské podoblasti ve spolupráci se Znovín a.s. s praktickým využitím základních nástrojů marketingového mixu
Michal Malý -
Wine and Wine Production from the Marketing Point of View
Anna Malakhova -
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Anna Šinoglová -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová