Návrh strukturovaného přístupu k řešení problémů v souladu s požadavky zákazníků – Martina Novotná
Martina Novotná
Bakalářská práce
Návrh strukturovaného přístupu k řešení problémů v souladu s požadavky zákazníků
Proposal for a Structured Approach to Problem Solving in Accordance with Customer Requirements
Anotace:
Tato bakalářská práce shrnuje základní postupy řešení problému, za použití metody řešení problémů 8D, jenž slouží k odhalení kořenové příčiny vzniku problému. Cílem této práce je poskytnout stručný a přehledný seznam kroků, které povedou k úspěšnému vyřešení problému. Při vypracování jsem se zaměřila na stručné popsání jednotlivých kroků řešení problému pomocí metody řešení problémů 8D. Tato práce …víceAbstract:
This thesis summarizes the basic procedures for solving a problem by using the methodology of solving problems by 8D, which is used to detect the root cause of the problem. The aim of this study is to provide a concise and clear list of steps that will lead to a successful resolution of the problem. When elaborating, I focused on a brief description of the various steps for solving the problem by using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/119553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Petra Halfarová
- Oponent: Monika Sváčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTNÁ, Martina. \textit{Návrh strukturovaného přístupu k řešení problémů v souladu s požadavky zákazníků}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/lxix9t/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Vytvoření analytického nástroje pro detekci příčin zmetkovosti na výrobních datech vybraného podniku
Anna Šestáková -
Stresové situace jako příčina rizikového chování u adolescentů
Tereza Dohnalová