Bc. Ludmila CHALUPOVÁ, DiS.

Master's thesis

Bezplenková komunikační metoda - uplatnění, informovanost a zkušenosti matek

Infant Potty Training - Use, Awareness and Mothers´ Experience
Abstract:
Cílem mé diplomové práce je zjistit, zda mají matky v dnešní době informace o Bezplenkové komunikační metodě, jestli tuto metodu popřípadě u svého dítěte uplatnily a proč a jaký mají na BKM názor. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje historii, metody, fyziologii vyměšování, názory pro i proti Bezplenkové komunikační metodě, způsoby jak jsou děti ?učeny na záchod …more
Abstract:
The purpose of my dissertation is to determine whether todays mothers have information about Infant potty training, if they apply this method to their children and why and how they feel about th BKM. The work is divided into theoretical and practical part. The teoretici part contains history, methods, physiology of excretion, opinions for and against BKM, the ways children are ?potty training? in other …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Lenka Mitrychová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

CHALUPOVÁ, Ludmila. Bezplenková komunikační metoda - uplatnění, informovanost a zkušenosti matek. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Master programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.