Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions – Veronika Moskaleva
Veronika Moskaleva
Diplomová práce
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem CSR aktivit luxusních značek na nákupní rozhodování spotřebitelů a změnám, ke kterým v tomto ohledu došlo v letech 2019 až 2021 na ruském trhu. Pro splnění cíle práce je zkoumán současný stav CSR v průmyslu luxusních značek, současný stav poznání o vlivu CSR na nákupní rozhodování spotřebitelů v daném sektoru a vlastní kvantitativní výzkum (N=150). Závěry ukazují pozitivní …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of CSR activities of luxury brands on consumer purchasing decisions and changes that occurred in this regard in the years 2019 to 2021 in the Russian market. To meet the aim of the thesis, the current state of CSR in the luxury brand industry, the current state of knowledge about the influence of CSR on consumer purchasing decisions in the sector and author …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82971
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Naděžda Galustjan
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
Adam Klofáč