Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions – Veronika Moskaleva
Veronika Moskaleva
Master's thesis
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem CSR aktivit luxusních značek na nákupní rozhodování spotřebitelů a změnám, ke kterým v tomto ohledu došlo v letech 2019 až 2021 na ruském trhu. Pro splnění cíle práce je zkoumán současný stav CSR v průmyslu luxusních značek, současný stav poznání o vlivu CSR na nákupní rozhodování spotřebitelů v daném sektoru a vlastní kvantitativní výzkum (N=150). Závěry ukazují pozitivní …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the influence of CSR activities of luxury brands on consumer purchasing decisions and changes that occurred in this regard in the years 2019 to 2021 in the Russian market. To meet the aim of the thesis, the current state of CSR in the luxury brand industry, the current state of knowledge about the influence of CSR on consumer purchasing decisions in the sector and author …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82971
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2021
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Naděžda Galustjan
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82971
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský -
Vliv greenwashingu na brand image a důvěru v zelenou značku
Magdaléna Lisová -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
Adam Klofáč