Veronika Moskaleva

Master's thesis

Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions

Impact of luxury companies’ CSR activities on the consumers’ purchasing decisions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem CSR aktivit luxusních značek na nákupní rozhodování spotřebitelů a změnám, ke kterým v tomto ohledu došlo v letech 2019 až 2021 na ruském trhu. Pro splnění cíle práce je zkoumán současný stav CSR v průmyslu luxusních značek, současný stav poznání o vlivu CSR na nákupní rozhodování spotřebitelů v daném sektoru a vlastní kvantitativní výzkum (N=150). Závěry ukazují pozitivní …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the influence of CSR activities of luxury brands on consumer purchasing decisions and changes that occurred in this regard in the years 2019 to 2021 in the Russian market. To meet the aim of the thesis, the current state of CSR in the luxury brand industry, the current state of knowledge about the influence of CSR on consumer purchasing decisions in the sector and author …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Naděžda Galustjan

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82971