Vztah obrazu a textu v billboardové reklamě – Mgr. Andrea KOLÁŘOVÁ
Mgr. Andrea KOLÁŘOVÁ
Master's thesis
Vztah obrazu a textu v billboardové reklamě
Relationship of Picture and text in the bilboard´s advertesiment
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Zverejniť od: 25. 4. 2008
Identifikátor:
12674
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedúci: prof. PhDr. Alena Jaklová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLÁŘOVÁ, Andrea. Vztah obrazu a textu v billboardové reklamě. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Secondary School Teaching / ČJ-NJ/SŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva