Schopnosti a dovednosti žáků 7. a 9. tříd v hodinách dějepisu. – Andrea KOLESOVÁ
Andrea KOLESOVÁ
Master's thesis
Schopnosti a dovednosti žáků 7. a 9. tříd v hodinách dějepisu.
The Abilities and the Skills of Pupils 7th and 9th class in History Lessons.
Abstract:
Práce se snaží postihnout rozdíl mezi schopnostmi a dovednostmi žáků sedmých a devátých tříd v hodinách dějepisu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Základem práce je výzkum, který vychází z předpokladu, že starší žáci dosáhnou v testu lepších výsledků než jejich mladší spolužáci.Abstract:
The thesis tries to focus on the difference between the abilities and skills of pupils 7th and 9th class in hisory lessons. The thesis is divided into two parts- theoretical and practical one. The core of thesis is based on research. The research comes out of the hypothesis, that older pupils should reach better results in the test than their younger fellows.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 28. 4. 2009
- Supervisor: PhDr. Šerberová Anna
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLESOVÁ, Andrea. \textit{Schopnosti a dovednosti žáků 7. a 9. tříd v hodinách dějepisu.}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/lxt3ei/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
University Jana Evangelisty Purkyně
Pedagogická fakultaMaster programme:
Department of History
Theses on a related topic
-
The Significance of Materials and Techniques in the Czech Sculpture of the Second Half of the 20th Century
Pavlína Dohnálková -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková -
Young Learners Developing English Language Skills Using Duolingo
Alžběta Kučerová -
The Influence of Drama Techniques on pupils with ADHD in English Lessons
Victoria Spaulding -
Tvorba a užití map osobami se sníženou schopností rozpoznání barev
Dajana Snopková -
Kartografické metody vizuální explorace vícerozměrných dat: Možnosti využití prstencových map
Radka Báčová