Strategické řízení elektronického obchodu firmy – Bc. Libor Eliáš
Bc. Libor Eliáš
Bachelor's thesis
Strategické řízení elektronického obchodu firmy
Strategic management of e-commerce company
Abstract:
Ve své bakalářské práci se budu věnovat problematice návrhu řešení založení moderního elektronického obchodu a jeho strategického řízení, hlavně v počátku existence. Cílem bakalářské práce je zvolit a navrhnout nejvhodnější způsob založení internetového obchodu s moto-pneumatikami pro firmu TNT Investment, s.r.o. a navrhnout nejúčinnější postup jak uvést internetový obchod na trh za pomoci nástrojů …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the questions concerning the way of the establishment of modern e-shop and on the approaches to its strategic management especially at the outset of its existence. The aim of the bachelor thesis is to choose and draft the most appropriate way of setting up internet shop for the company TNT Investment, s.r.o. which will offer motorcycle tires, as well as to propose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/l8b6u/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Marta Matulová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
E-marketing internetového obchodu moravskazahrada.cz
Martin ŠOULA -
E-marketing internetového obchodu 365darku.cz
Lenka FUSKOVÁ -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Možnosti využití e-marketingu při prodeji vína v internetových obchodech
Jakub Novák -
Oblasti řízení e-shopu a metriky jejich vyhodnocení ve firmě Herbadent
Zuzana Zemanová -
E-learningové lekce na téma WooCommerce
Jarmila Kollová -
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez -
Strategie propagace nízkoprahových zařízení pro děti a mládež v Libereckém kraji
Kami TAHADLOVÁ