Miloš Lokajíček
Bakalářská práce
Cloud computing v oblasti CRM
Cloud Computing in the area of CRM
Anotace:
Práce se zaměřuje především na analýzu toho, jaké všechny výhody a nevýhody poskytuje cloud computing jako takový a jaké má výhody či nevýhody v oblasti CRM systémů, tedy provozování služeb typu Software as a Service (SaaS). Hlavními cíli této práce jsou definice potřebných pojmů a poskytnutí informací nutných pro uvedení do problematiky, přehled souvisejícího historického vývoje až po současnost. …víceAbstract:
Bachelor thesis Cloud Computing in the Area of CRM systems focuses on the analysis of advantages and disadvantages of Cloud Computing services, and on the analysis of advantages and disadvantages of Cloud CRM systems, which are provided as Software as a Service (SaaS). The goal of this thesis is to provide information needed to understand this issue, and to provide historical outline of the development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67389
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Martin Žamberský
- Oponent: Jan Svěcený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67389
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
CRM jako prvek optimalizace obchodních a marketingových aktivit
Jan VANĚČEK -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
Cloud computing as a service for small and medium organizations.
Sakibul Alom Tanim -
CRM jako softwarová služba v cloudu
Jaroslav Dufek