Bc. Veronika Kociánová

Master's thesis

Moderní trendy v marketingu knih a knihoven

Modern trends in marketing of books and libraries
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje moderním trendům v propagaci knih a knihoven se zaměřením na prostředí sociálních médií, zejména pak fenoménu influencerů, kte-ří v tomto prostředí figurují. V teoretické části jsou vysvětleny základy internetového marketingu a marketingových praktik na sociálních sítích i ve vztahu ke knihám a knihovnám, zároveň jsou uvedeny a definovány klíčové pojmy v této oblasti …viac
Abstract:
Thesis deals with modern trends in the promotion of books and libraries with a focus on the social media environment, especially the phenomenon of influencers who operate in the environment. The theoretical part explains the basics of Internet marketing and marketing practices on social media and in relation to books and libraries, it lists and defines key concepts in the area. The practical part is …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/adsue/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2021
  • Vedúci: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Bc. Jindra Planková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě

Silesian University in Opava

Faculty of Philosophy and Science in Opava

Master programme / odbor:
Information Studies and Library Science / Information and Library Studies