Moderní trendy v marketingu knih a knihoven – Bc. Veronika Kociánová
Bc. Veronika Kociánová
Diplomová práce
Moderní trendy v marketingu knih a knihoven
Modern trends in marketing of books and libraries
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje moderním trendům v propagaci knih a knihoven se zaměřením na prostředí sociálních médií, zejména pak fenoménu influencerů, kte-ří v tomto prostředí figurují. V teoretické části jsou vysvětleny základy internetového marketingu a marketingových praktik na sociálních sítích i ve vztahu ke knihám a knihovnám, zároveň jsou uvedeny a definovány klíčové pojmy v této oblasti …víceAbstract:
Thesis deals with modern trends in the promotion of books and libraries with a focus on the social media environment, especially the phenomenon of influencers who operate in the environment. The theoretical part explains the basics of Internet marketing and marketing practices on social media and in relation to books and libraries, it lists and defines key concepts in the area. The practical part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/adsue/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Anna Novotná, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Bc. Jindra Planková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační a knihovnická studia
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova