Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů – Bc. Petr VANĚREK
Bc. Petr VANĚREK
Diplomová práce
Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů
Second Life and marketing aspects of virtual worlds
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na téma virtuálních světů a jejich využití v marketingu se zaměřením na virtuální svět Second Life. Výzkum v prostředí Second Life jsem provedl v několika krocích. Prvním krokem bylo provedené vlastní online pozorování virtuálního světa Second Life, kde má Česká republika taktéž své zastoupení v podobě virtuálního města s názvem Bohemia. Online výzkum byl zaměřen …víceAbstract:
The main focus of this dissertation thesis is the use of virtual worlds in marketing with a special focus on the virtual world known as Second Life. The Second Life environment research was conducted in several steps. The first step was personal online observation of Second Life where the Czech Republic has its representation in a company called Bohemia. The purpose of this online research was to find …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010
Zveřejnit od: 10. 9. 2010
Identifikátor:
12163
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VANĚREK, Petr. Second Life a marketingové aspekty virtuálních světů. Č. Bud., 2010. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 09. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese
Vojtěch LUDVÍK -
Vizuální nástroje marketingové komunikace
Michaela Niklová -
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingové nástroje elektrárny Temelín pro nejbližší okolí
Pavlína Strejcová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Online marketingové nástroje
Jiří Váchal -
Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením
Cristina Marešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva