Bc. Lucie Husáková

Bakalářská práce

Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotace:
Bakalářská práce pojednává o podnikatelském subjektu s názvem Kavárna a cukrárna Mirrabelo. Hlavním úkolem této práce je analyzovat spokojenost zákazníků podnikatelského subjektu a následně navrhnout náměty na zlepšení na bázi výsledků, které budou zjištěny. Součástí bakalářské práce je teoretická část, která se úzce pojí s tématem spokojenosti zákazníků. Všechny poznatky ohledně spokojenosti vychází …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with a business entity called Kavárna a cukrárna Mirrabelo (Mirrabelo Café and Confectionery). The main goal of this work is to analyse customer satisfaction of the business entity and subsequently make suggestions for improvement based on the results that will be found out. The bachelor thesis includes a theoretical part which is closely related to the topic of customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku