Jitka Kocková

Master's thesis

Destinační marketing a management

Destination Marketing and Management
Anotácia:
Práce mapuje teoretické aspekty destinačního managementu a marketingu. Definuje destinační management a trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu. V práci je aplikován destinačního management a marketing v destinaci Sokolovsko. Pro tuto destiaci je navržena marketingová strategie a marketingový mix.
Abstract:
Work presents the theoretical aspects of destination management and marketing. It defines the destination management and sustainable development of tourism. The work is applied to destination management and destination marketing in region Sokolovsko. For this destiaci is proposed marketing strategy and marketing mix.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedúci: Marie Hesková
  • Oponent: Martin Musil

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21243