Kreativita v mediálním plánování – Bc. Žaneta Badlíková
Bc. Žaneta Badlíková
Diplomová práce
Kreativita v mediálním plánování
Creativity in media planning
Anotace:
Tématem diplomové práce je kreativita v mediálním plánování reklamních kampaní. Cílem diplomové práce vysvětlit význam zapojení kreativity do mediálního plánování a popsat vybrané způsoby, jakými se o to lze pokusit. Vedlejším cílem diplomové práce je analýza vlivu kreativity v mediálním plánování na vybraných příkladech reklamních kampaní. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem z podnikání …víceAbstract:
The topic of my thesis is the creativity in media planning, used in the preparation of advertising campaigns. The main goal of this thesis is to explain the role of creativity in media planning and to offer certain ways, how to be creative. The secondary goal is to demonstrate the effects, of creativity being used, on some practical examples of advertising campaigns. Due to my personal experience with …víceKlíčová slova
Mediální plánování kreativita v mediálním plánování marketingová strategie mediaplán mediatyp tradiční média digitální média mediální trh metriky v mediálním plánování afinita mediální výdaje podíl na mediálních výdajích celebrity v reklamě humor v reklamě. Media planning creative strategy in media planning marketing strategy media plan mediytype traditional media digital media media market metrics in media planning affinity media costs share of voice celebrities in advertising humor in advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v7gex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita v mediálním plánování
Lolita Sanzhieva -
Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování
Danil Karpychev -
Kreativita v mediálním plánování
Lolita Sanzhieva -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Mediaplán reklamní kampaně v oblasti lázeňských a wellness služeb
Rostislav Alka -
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
1. Teoretická část: Humor v současné fotografii 2. Praktická část:reprezentativní publikace: Výchovný tutorial volný výstavní soubor: Výchovný tutorial
Vendula Knopová -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel