Bc. Žaneta Badlíková

Diplomová práce

Kreativita v mediálním plánování

Creativity in media planning
Anotace:
Tématem diplomové práce je kreativita v mediálním plánování reklamních kampaní. Cílem diplomové práce vysvětlit význam zapojení kreativity do mediálního plánování a popsat vybrané způsoby, jakými se o to lze pokusit. Vedlejším cílem diplomové práce je analýza vlivu kreativity v mediálním plánování na vybraných příkladech reklamních kampaní. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem z podnikání …více
Abstract:
The topic of my thesis is the creativity in media planning, used in the preparation of advertising campaigns. The main goal of this thesis is to explain the role of creativity in media planning and to offer certain ways, how to be creative. The secondary goal is to demonstrate the effects, of creativity being used, on some practical examples of advertising campaigns. Due to my personal experience with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní