Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Orlické hory) – Kristýna Tejklová
Kristýna Tejklová
Diplomová práce
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Orlické hory)
Visitors' attitude to certified regional products (Orlické hory region)
Anotace:
Práce se zabývá certifikací regionálních produktů v Orlických horách. Cílem práce je zjistit, jak návštěvníci a místní obyvatelé vnímají regionální produkty certifikované Asociací regionálních značek ve vybraném regionu. Součástí práce je i zjištění, jak je certifikace vnímána samotnými výrobci, kteří značku pro své výrobky používají. Pro získání dat od spotřebitelů i výrobců byla použita metoda dotazníkového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with certified regional products in Orlické hory region. The main purpose of the theses is to investigate the visitors’ and inhabitants’ attitude to regional products certified by Association of Regional Brands in the selected region. The attitude of producers of certified regional products is also included. The data of consumers and producers were collected from questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88188
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Blanka Bejdáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88188
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
Petra Pavlínková -
Regionální produkty a jejich vztah k tradičním odvětvím průmyslu v regionech Česka
Lucie BROUMOVÁ -
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
Pecina Pecina -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Pardubicko)
Lucie Vápeníková -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Krušnohoří)
Petra Kubatíková -
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
Natálie Šourková -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová