Olivie Valentová

Bachelor's thesis

Klamavá reklama v televizní reklamě

Misleading advertising in television commercials
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je Klamavá reklama v televizní reklamě. Práce vysvětluje základní a důležité pojmy a definice k reklamě jako takové. Zmiňuje dějiny reklamy, její rozdělení podle médií a v neposlední řadě právní aspekty, které jsou právě k tomuto tématu velmi důležité. Dále se již věnuje klamavé reklamě a dalším tématům, které s ní úzce souvisejí. Uvádí konkrétní příklad klamavé reklamy …viac
Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is a misleading commercial advertisement on television. The thesis, at first, introduces basic notions and definitions. Consequently, it provides background in history of advertising, division of advertising based on affiliation with various types of media, and legal aspects relevant to the present concern. Two core elements of the thesis are the analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry

Práce na příbuzné téma