Olivie Valentová

Bakalářská práce

Klamavá reklama v televizní reklamě

Misleading advertising in television commercials
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Klamavá reklama v televizní reklamě. Práce vysvětluje základní a důležité pojmy a definice k reklamě jako takové. Zmiňuje dějiny reklamy, její rozdělení podle médií a v neposlední řadě právní aspekty, které jsou právě k tomuto tématu velmi důležité. Dále se již věnuje klamavé reklamě a dalším tématům, které s ní úzce souvisejí. Uvádí konkrétní příklad klamavé reklamy …více
Abstract:
The topic of the presented bachelor thesis is a misleading commercial advertisement on television. The thesis, at first, introduces basic notions and definitions. Consequently, it provides background in history of advertising, division of advertising based on affiliation with various types of media, and legal aspects relevant to the present concern. Two core elements of the thesis are the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Eva Klánová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách

Práce na příbuzné téma