Michal Černaj

Bakalářská práce

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

Marketing strategy of introduction a new product on market
Abstract:
CERNAJ, Michal: Marketing strategy of introduction a new product on the market. [Bachelor thesis]. Banking Institute of the University of Prague, a foreign university Banska Bystrica. Department of Banking and Insurance. Head: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Year of defence: 2012. Number of pages: 61 This bachelor thesis deals with the issue introduction of a new product on the market. The core of thesis …více
Abstract:
ČERNAJ, Michal: Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra bankovníctva a poisťovníctva. Vedúci práce: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD. Rok obhajoby: 2012. Počet strán: 61 Bakalárska práca sa zaoberá problematikou uvedenia nového produktu na trh. Samotné jadro práce pozostáva z piatich …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Oponent: Ing. Stanislava Labancová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management