Bc. Patricia Böhmová

Bachelor's thesis

Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě Eutit s.r.o, prostřednictvím zpětné vazby, která bude prováděna pomocí dotazníku, rozhovoru a porovnávání výsledku. Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní časti. Tou první je teoretická část, kde je čerpáno z odborné literatury a jsou zde zpracovány poznatky z oblasti zpětné vazby, zákazníka a podniku. Druhá část je praktická …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the customer satisfaction in company Eutit s.r.o, through feedback, which will be done by questionnaires, interviews and comparing results. The whole thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical, which is gathered from the expert literature and there are processed knowledges from feedback area, the customer and the company. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bláhová Lucie

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management