Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti – Bc. Patricia Böhmová
Bc. Patricia Böhmová
Bachelor's thesis
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě Eutit s.r.o, prostřednictvím zpětné vazby, která bude prováděna pomocí dotazníku, rozhovoru a porovnávání výsledku. Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní časti. Tou první je teoretická část, kde je čerpáno z odborné literatury a jsou zde zpracovány poznatky z oblasti zpětné vazby, zákazníka a podniku. Druhá část je praktická …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the customer satisfaction in company Eutit s.r.o, through feedback, which will be done by questionnaires, interviews and comparing results. The whole thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical, which is gathered from the expert literature and there are processed knowledges from feedback area, the customer and the company. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/q0o1b/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bláhová Lucie
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÖHMOVÁ, Patricia. \textit{Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/lyrltr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Customer experience
Andrea Brayerová -
Akvizice - metody a způsoby získávání nových klientů v ČSOB
Inna Jirásková -
Analýza výrobního toku pomocí Plant Simulation
Vladimír Lanšperk -
Analýza výroby za využití simulačního programu Plant Simulation
Daniel Tichý -
Simulace výrobní linky pantografů v Plant Simulation
Petr SCHOŘ