Bc. Patricia Böhmová

Bakalářská práce

Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě Eutit s.r.o, prostřednictvím zpětné vazby, která bude prováděna pomocí dotazníku, rozhovoru a porovnávání výsledku. Celá bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní časti. Tou první je teoretická část, kde je čerpáno z odborné literatury a jsou zde zpracovány poznatky z oblasti zpětné vazby, zákazníka a podniku. Druhá část je praktická …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the customer satisfaction in company Eutit s.r.o, through feedback, which will be done by questionnaires, interviews and comparing results. The whole thesis is divided into two main parts. The first part is theoretical, which is gathered from the expert literature and there are processed knowledges from feedback area, the customer and the company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bláhová Lucie

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku