Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu – Bc. Veronika Jakubová
Bc. Veronika Jakubová
Diplomová práce
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Communication Strategy for Increasing Customer Loyalty in the B2B Sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním …víceAbstract:
The thesis examines customer loyalty in industrial markets. The theoretical part covers fundamental concepts from the literature on customer satisfaction and loyalty, building customer relationships, and specifics of this area in B2B. The practical part focuses on characterisation and analysis of communication tools used by Czech technology company when communicating with its customers. A quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jakubová, Veronika. Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
Zdeněk Kučera -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB
Phana Sok -
Návrh obchodní strategie pro včelařský podnik
Jana Lapešová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt