Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu – Bc. Veronika Jakubová
Bc. Veronika Jakubová
Master's thesis
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Communication Strategy for Increasing Customer Loyalty in the B2B Sector
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zákaznickou loajalitou na průmyslových trzích. V teoretické části jsou popsány základní poznatky z odborné literatury o spokojenosti a věrnosti zákazníků, budování vztahů se zákazníky a specificích této oblasti v B2B. Praktická část se věnuje charakteristice a analýze komunikačních nástrojů, které využívá česká technologická firma při komunikaci se svými zákazníky. Kvantitativním …moreAbstract:
The thesis examines customer loyalty in industrial markets. The theoretical part covers fundamental concepts from the literature on customer satisfaction and loyalty, building customer relationships, and specifics of this area in B2B. The practical part focuses on characterisation and analysis of communication tools used by Czech technology company when communicating with its customers. A quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKUBOVÁ, Veronika. \textit{Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lytlhj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jakubová, Veronika. Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami České pošty
Jana ŠEBKOVÁ -
Spokojenost zákazníků s direct e-mailingem firmy AUTOCONT
Zdeněk Kučera -
Spokojenost zákazníků značky SCURA
Jan Šlachta -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB
Phana Sok -
Návrh obchodní strategie pro včelařský podnik
Jana Lapešová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt