Ideální učitel německého jazyka pohledem žáků 7. třídy ZŠ – Bc. Veronika Kašparová
Bc. Veronika Kašparová
Diplomová práce
Ideální učitel německého jazyka pohledem žáků 7. třídy ZŠ
Ideal Teacher of German language as Perceived by Pupils the seventh-grade at Basic School
Anotace:
Tato diplomová práce má seznámit čtenáře s podobou ideálního učitele cizího jazyka, jak jej vidí žáci sedmé třídy základní školy, tedy lidé spějící do puberty, kteří mají již jisté zkušenosti s okolním světem a chápou eventuální očekávání stran svého okolí. Existuje vskutku nemálo literatury zabývající se teoriemi jak se stát ideálním učitelem. My tuto literaturu specializovanou na obecnou charakteristiku …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to represent an ideal teacher of foreign languages from the perspective of elementary school students at the age of twelve or thirteen, meaning from the perspective of preadolescent children who already have some life experience and understand expectations towards them from people around. Plenty of literature was written about theories about being an ideal teacher …víceKlíčová slova
ideální učitel osobnost učitele učitel němčiny osobnost žáka žák 7. třídy základní školy cizojazyčné vyučování německý jazyk výukové metody ideal teacher teacher's personality teacher of German language student's personality student in the seventh year of elementary school foreign-language lessons German language educational methods
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pu9up/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Alternative ways of assessment at elementary school
Lucie Novotná -
Implementation of Extensive Reading in Elementary School
David Ďulík -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Vliv školy a školního prostředí na držení těla u dětí 7. třídy ZŠ - případová studie třídy
Veronika Večerková -
Názory žáků 7. třídy základní školy na podvádění ve zkouškové situaci
Patrik Navrátil -
Pohybové hry s přesahem do učiva zeměpisu pro 7. třídy základních škol
Jan NOVÁK -
Pohybové hry s přesahem do učiva přírodopisu pro 6. a 7. třídy základních škol
Adéla KOVALOVÁ -
Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy
Nikol RUSNOKOVÁ