Ing. Barbora Prášková, DiS.

Bakalářská práce

Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka

Key account management Negotiation and relationship between key customer and key account manager
Anotace:
Tato práce má za cíl rozebrat pracovní činnosti Key account manažera a odpovědět tím na otázku, jak je v dnešní době v každém podniku důležité mít profesionálního Key account manažera, který bude společnost reprezentovat před klíčovými zákazníky a následně se o ně starat. Přestože se Key account management v jistém slova smyslu používá již čtvrt století a v dnešní době zažívá velký rozvoj, spousta …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze working activities of Key account manager. This analysis should answer the question - how important for every company is to have a professional Key account manager these days, who will represent the company at key customers and who will subsequently take care of them. In spite of the fact that the Key account management has been already using for a quarter of a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace