Otakar Johanis

Diplomová práce

Společenské hrozby virtuální reality

Social threats of virtual reality
Anotace:
Virtuální realita se používá v herním a zábavním průmyslu, ale také hraje významnou roli v industriálních odvětvích. Počátek moderní virtuální reality sahá až do šedesátých let 20. století, ale snaha uchovat a vyobrazit zážitky sahá až do pravěku. V přítomnosti virtuální realita sestává z headsetu, ovladačů a systému sledování pohybu. S virtuální realitou přichází řada hrozeb jako jsou disociativní …více
Abstract:
Virtual reality is being used in gaming and entertainment but also plays an important role in other branches of industry. The beginnings of modern virtual reality reach back to the 1960s, however attempts to preserve and create various experiences can be traced to the prehistoric era. Current setups for virtual reality consist of a headset, controllers and a system for movement tracking. With virtual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Miroslav Vacura
  • Oponent: Ondřej Vadinský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86111

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Kognitivní informatika

Práce na příbuzné téma