Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra – Barbora HROMKOVÁ
Barbora HROMKOVÁ
Master's thesis
Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra
Music and Dance for People with Autism Spectrum Disorders
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na osoby s poruchou autistického spektra a jejich vztah k hudbě a tanci. Hlavní cíl: definovat poruchy autistického spektra, zjistit a popsat význam hudby a tance u vybraných jedinců s tímto typem postižení a současně zhodnotit vliv hudebních a tanečně-pohybových aktivit na jejich osobnost.Abstract:
The Diploma thesis is focused on people with autism spectrum disorders and their relationship to music and dance. The main aim: to define autism spectrum disorders, to identify and describe the importance of music and dance at selected individuals with the disability and also evaluates the impact of music, dance and movement activities on their personality.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HROMKOVÁ, Barbora. Hudba a tanec u osob s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rytmických schopností a jejich vliv na taneční a pohybový projev
Pavel Kapoun -
Taneční a pohybová výchova a její využití v předškolním vzdělávání
Denisa Konečná -
Taneční a pohybová výchova pro 1. - 3. ročník 1. stupně základní školy
Kateřina Priščáková -
Využití pohybové (herecké a taneční) průpravy v inscenaci žáků ZUŠ
Jiří Zajíček -
Taneční a pohybová terapie a její aplikace v praxi
Gabriela Brtníková -
Taneční a pohybová terapie u seniorů
Nina Aerts -
Taneční a pohybová terapie a možnosti jejího využití
Petra Provazníková -
Tanečně-pohybová terapie v procesu edukace žáků speciální třídy a její vliv na rozvoj osobnosti a socializace
Lucie Misařová