Manh Hai Nguyen

Bakalářská práce

Analýza vnímání značky zaměstnavatele

Analysis of the Employer Brand Perception
Anotace:
Hlavním cílem práce je zjistit, na jaké hodnoty ze škály atraktivity zaměstnavatele se má společnost Isobar Czech Republic s.r.o. zaměřit k udržení stávajících a k získání potenciálních zaměstnanců. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedené a objasněné pojmy, které jsou pro výzkum zásadní. Mezi hlavní tématy patří značka a její hodnota, značka zaměstnavatele …více
Abstract:
The main aim of the thesis is to find out what values from an Employer Attractiveness scale company Isobar Czech Republic s.r.o. should focus on to retain their employees and to attract potential employees. The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part terms that are essential for a research are clarified. The main topics include the brand and its value …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Gabriela Říhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77427

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management