Boris Kolev

Bachelor's thesis

Emócie a činnosť pracovníka banky

The emotions and activity of the bank employee
Abstract:
The aim of this thesis is to investigate the impact of emotions and emotional intelligence in the bank and non-banking environment for the exercise of their profession. Another objective was to assess the notion of the two groups of workers using the semantic differential. We examined the terms: stress at work, the mood in the workplace, the incidence of frustrating situations at work.
Abstract:
Cieľom mojej práce bolo skúmanie vplyvu emócií a emočnej inteligencie u pracovníkov banky a nebankového prostredia na výkon svojej profesie. Ďalším cieľom bolo hodnotenie vnímania pojmov oboma skupinami pracovníkov pomocou sémantického diferenciálu. Skúmali sme pojmy: stres pri práci, nálada na pracovisku, výskyt frustrujúcich situácií pri práci.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedúci: Prof. PhDr. Ján Čech, CSc.
  • Oponent: PhDr. Zuzana Mičková, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management

Práce na příbuzné téma