Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market – Zhuofan Jiang
Zhuofan Jiang
Bachelor's thesis
Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market
Obchodní příležitosti pro domácí i zahraniční společnosti vstoupit na čínský trh s produkty pro péči o ústní dutinu
Abstract:
Jak si Číňané stále více uvědomují péči o ústní dutinu, trh s výrobky pro péči o ústní dutinu v Číně roste. Postoje a požadavky čínských spotřebitelů na produkty, trendy na trhu ani obchodní příležitosti pro domácí i zahraniční společnosti však nejsou známy. Tato práce si klade za cíl vytvořit dotazník, který by zhodnotil potřeby a postoje čínských spotřebitelů k výrobkům pro péči o dutinu ústní a …moreAbstract:
As Chinese people become more aware of oral care, the market for oral care products in China is growing. However, Chinese consumers' attitudes and demands for products, market trends, and business opportunities for domestic and foreign companies are unknown. This thesis aims to create a questionnaire to assess Chinese consumers' needs and attitudes toward oral care products and identify market trends …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89154
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Vít Hinčica
- Reader: Květa Olšanová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JIANG, Zhuofan. \textit{Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/lzcxq3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Elektromobilita jako strategická obchodní příležitost získání grantu pro spolupráci na BP s ČEZ
Michal Slavík -
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Adam Ostrihoň -
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Petra Březinová -
Čínsky trh s luxusným tovarom a jeho špecifiká
Andrej Oravec -
Mezinárodní a čínský trh s luxusním zbožím: čínské luxusní zboží v České republice
Helena Čengerová -
Integrace čínského akciového trhu s asijskými a vyspělými světovými trhy
Gabriela Kantorová