Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market – Zhuofan Jiang
Zhuofan Jiang
Bakalářská práce
Business opportunities for domestic and foreign companies to enter China's oral care products market
Obchodní příležitosti pro domácí i zahraniční společnosti vstoupit na čínský trh s produkty pro péči o ústní dutinu
Anotace:
Jak si Číňané stále více uvědomují péči o ústní dutinu, trh s výrobky pro péči o ústní dutinu v Číně roste. Postoje a požadavky čínských spotřebitelů na produkty, trendy na trhu ani obchodní příležitosti pro domácí i zahraniční společnosti však nejsou známy. Tato práce si klade za cíl vytvořit dotazník, který by zhodnotil potřeby a postoje čínských spotřebitelů k výrobkům pro péči o dutinu ústní a …víceAbstract:
As Chinese people become more aware of oral care, the market for oral care products in China is growing. However, Chinese consumers' attitudes and demands for products, market trends, and business opportunities for domestic and foreign companies are unknown. This thesis aims to create a questionnaire to assess Chinese consumers' needs and attitudes toward oral care products and identify market trends …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89154
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Vít Hinčica
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89154
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Elektromobilita jako strategická obchodní příležitost získání grantu pro spolupráci na BP s ČEZ
Michal Slavík -
Vstup českej firmy na čínsky trh s bio a nanotechnológiami
Adam Ostrihoň -
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Petra Březinová -
Čínsky trh s luxusným tovarom a jeho špecifiká
Andrej Oravec -
Mezinárodní a čínský trh s luxusním zbožím: čínské luxusní zboží v České republice
Helena Čengerová -
Integrace čínského akciového trhu s asijskými a vyspělými světovými trhy
Gabriela Kantorová