Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Štěpán Pleyer
Štěpán Pleyer
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozhodovacím procesem zákazníka a vlivem značky na něj. Cílem práce je posoudit vliv značky na kupní chování spotřebitele. Daná problematika je řešena ve vazbě na konkrétní zákaznický segment oděvního průmyslu. Součástí práce je identifikovat umístění značky Zara vzhledem ke konkurenci, určit marketingové aktivity využívané při budování pozice značky na trhu a zformulovat …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the decision-making process of the customer and the influence of the brand on him.The aim of the thesis is to assess the influence of the brand on the consumer's purchasing behaviour. The issue is solved in relation to a specific customer segment. Part of the thesis is the identification of the brand Zara’s position in relation to the competition, the determination of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva