Vývoj italského módního průmyslu se zaměřením na značku Salvatore Ferragamo – Sara Sonsini
Sara Sonsini
Bachelor's thesis
Vývoj italského módního průmyslu se zaměřením na značku Salvatore Ferragamo
The development of the Italian fashion industry focusing on the brand of Salvatore Ferragamo
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj italského módního průmyslu. Podrobně zkoumá značku Salvatore Ferragamo. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je vymezen italský módní průmysl. Je zde podrobně popsána značka Salvatore Ferragamo, která je následně porovnána s konkurenčními značkami. Praktická část se opírá o rozhovor s bývalou manažerkou pobočky této značky …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the development of the Italian fashion industry. It examines the Salvatore Ferragamo brand. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the Italian fashion industry and the Salvatore Ferragamo brand itself. The practical part is based on an interview with the former manager of this brand for the Czech Republic. Another key …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81222
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2020
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk vojtíšek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81222
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Industry 4.0 for fast fashion companies
Anzhelika Bolatchieva -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
Affaan Asma Manzil Luquman