Ing. Mgr. Katarzyna Kantorová, MBA

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark, a.s.

The creation of marketing communication campaigns (communication mix) of the Walmark company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je: „Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku Walmark a.s.“. Nejdůležitějším cílem této bakalářské práce je definování a představení jednotlivých procesů tvorby kampaně pro produkt Marťánci – multivitaminového doplňku stravy pro děti. Neméně důležitou částí této práce je stanovení výchozích marketingových kroků pro přípravu komunikační kampaně a …more
Abstract:
The topic of the thesis is: "The creation of marketing communication campaigns (the communication mix) of the Walmark company". Its most important goal is to define the individual processes and the performance of the campaign, as well as to evaluate the effectiveness of marketing campaigns and determine the current marketing steps for the preparation of marketing communications campaigns for Martians …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní