Lucie Krajčová

Diplomová práce

Analýza mezinárodní značkové strategie společnosti Nestlé

Analysis of Nestlé international brand strategies
Anotace:
Společnost Nestlé patří k předním potravinářským firmám již téměř 140 let a za dobu své existence se podstatně rozrostla nejen geografická, ale i tržní působnost společnosti. Nestlé v dnešní době dodává výrobky do 130 zemí světa a řídí široké portfolio produktů různých potravinových i nepotravinových segmentů. Za tímto úspěchem stojí nejen kvalitní výrobky vytvořené na základě dlouhodobého výzkumu …více
Abstract:
Nestlé belongs to leading food and beverages companies in the world for almost 140 years. Throughout the time of its existence it expanded geographically and broadened its product portfolio. Nowadays, Nestlé delivers its products to 130 markets worldwide and manages a wide portfolio of both food and nonfood products. To the success of Nestlé company contribute high-quality products based on long-term …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20515

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod