Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu – Bc. Viktoriia PETRENKO
Bc. Viktoriia PETRENKO
Master's thesis
Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu
Consumer behavior of generation Y in the banking market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním generace Y na bankovním trhu. Cílem této diplomové práce je zjistit klíčové faktory ovlivňující mladou generaci lidí od 18 do 34 let při výběru banky pomocí analýzy jejich rozhodovacího procesu a zpracovat doporučení pro banky působící na českém trhu. Teoretická část je věnována vymezení pojmů souvisejících se spotřebitelským chováním, faktory ovlivňující …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the Generation Y consumer behavior in the banking industry. The aim of this thesis is to find out the key factors influencing consumer decision-making during selection banks by analyzing their decision-making process and prepare recommendations for banks operating in the Czech Republic. The theoretical part of this thesis focuses on consumer behavior, factors influencing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETRENKO, Viktoriia. \textit{Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/lzkfj1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETRENKO, Viktoriia. Spotřebitelské chování generace Y na bankovním trhu. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu s umělými řasami
Barbora Kalcovská -
Environmentálny pilier spoločenskej zodpovednosti v chovaní spotrebiteľov
Patrik Lovás -
Srovnání přístupu České národní banky a Maďarské národní banky k rostoucí inflaci
Jan Kryška -
Srovnání přístupu České národní banky a Švýcarské národní banky k rostoucí inflaci
Eva Běhálková -
Dopady měnové politiky České národní banky na komerční banky
Natálie Šípková -
Komparace přístupu České národní banky a Evropské centrální banky na aktuální výzvy
Dan Horník -
Analýza a komparace měnových politik České národní banky, Evropské centrální banky a Federálního rezervního systému v letech 2000 až 2022.
Jan Petr
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights