Bc. Jan TITTELBACH

Master's thesis

Začlenění prvků fonické metody do výuky čtení

Incorporating the Elements of the Phonics Approach In Teaching Reading
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá studií fonické metody, kterou představuje v kontextu s obecným fenoménem výuky čtení anglických textů, prezentuje základní pravidla fonického výcviku a klíčové principy této metody, nachází podpůrné teze k její aplikaci, zároveň však uvádí kritická posouzení fonického přístupu ke čtení a prezentuje námitky, které část odborné veřejnosti vznáší proti zařazení fonické metody …more
Abstract:
This thesis deals with the Phonics Approach to reading in the framework of teaching adolescent learners-beginners. It focuses on its major rules and key principles, finds supportive arguments for its application, but it also comes up with criticism from significant scholars and presents their objections towards incorporating this method to teaching reading in general. The second part of the paper examines …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Natalia Orlová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TITTELBACH, Jan. Začlenění prvků fonické metody do výuky čtení. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching foreign language for the Primary School - english language

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.