Začlenění prvků fonické metody do výuky čtení – Bc. Jan TITTELBACH
Bc. Jan TITTELBACH
Diplomová práce
Začlenění prvků fonické metody do výuky čtení
Incorporating the Elements of the Phonics Approach In Teaching Reading
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá studií fonické metody, kterou představuje v kontextu s obecným fenoménem výuky čtení anglických textů, prezentuje základní pravidla fonického výcviku a klíčové principy této metody, nachází podpůrné teze k její aplikaci, zároveň však uvádí kritická posouzení fonického přístupu ke čtení a prezentuje námitky, které část odborné veřejnosti vznáší proti zařazení fonické metody …víceAbstract:
This thesis deals with the Phonics Approach to reading in the framework of teaching adolescent learners-beginners. It focuses on its major rules and key principles, finds supportive arguments for its application, but it also comes up with criticism from significant scholars and presents their objections towards incorporating this method to teaching reading in general. The second part of the paper examines …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 11. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Natalia Orlová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TITTELBACH, Jan. Začlenění prvků fonické metody do výuky čtení. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.