Lenka PROCHÁZKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové nástroje pojišťoven

Marketing tools of insurance companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji pojišťoven a jejich efektivností. Zaměřuje se na nový pojistný produkt a na to, nakolik může být (tento produkt) konkurenční výhodou pro pojišťovnu. Vymezuje pojmy jako marketing, cena, místo, výroba, distribuce, komunikace. Dále se zaměřuje na pojišťovnictví a jeho historii, pojistný trh a snaží se vymezit úkoly České asociace pojišťoven. V praktické …více
Abstract:
This bachelor work deals with marketing tools of insurance companies and their effectiveness. It focuses on the new insurance product and how much this product can be a competitive advantage for the insurance company. Defines concepts such as marketing, price, place, production, distribution, communication. The work it focuses on insurance industry and its history, insurance market and it also seeks …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Marketingové nástroje pojišťoven. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická