Marketingová analýza sanatoria Gelendžik – Alexandra Zavorotnaya
Alexandra Zavorotnaya
Bachelor's thesis
Marketingová analýza sanatoria Gelendžik
Marketing analysis of the sanatorium Gelendzhik
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingová analýza sanatoria Gelendžik. V této práci v první části uveden literární přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu,konkrétně půjde o produkt, cena, distribuce, propagace a lide. Ve druhé části bakalářské práce jsou uvedeny základní informace o sanatoriu Gelendžik, který poskutuje služby v oblasti lázeňského podnikání. V další části byla provedena …moreAbstract:
The Bachelor thesis is focused on marketing analysis of Gelendzhik sanatorium. First part of this work deals with literature review about various tools of the marketing mix, specifically concentrated on product, price, advertising promotion and peple. The second part provides basic information about Gelendzhik sanatorium, which offers the services in the spa business. In the next part performed the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAVOROTNAYA, Alexandra. \textit{Marketingová analýza sanatoria Gelendžik}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/lzuyhm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights