Marketingová analýza sanatoria Gelendžik – Alexandra Zavorotnaya
Alexandra Zavorotnaya
Bakalářská práce
Marketingová analýza sanatoria Gelendžik
Marketing analysis of the sanatorium Gelendzhik
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová analýza sanatoria Gelendžik. V této práci v první části uveden literární přehled o jednotlivých nástrojích marketingového mixu,konkrétně půjde o produkt, cena, distribuce, propagace a lide. Ve druhé části bakalářské práce jsou uvedeny základní informace o sanatoriu Gelendžik, který poskutuje služby v oblasti lázeňského podnikání. V další části byla provedena …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on marketing analysis of Gelendzhik sanatorium. First part of this work deals with literature review about various tools of the marketing mix, specifically concentrated on product, price, advertising promotion and peple. The second part provides basic information about Gelendzhik sanatorium, which offers the services in the spa business. In the next part performed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová
Název
Vložil
Vloženo
Práva