Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků – Michaela Odstrčilíková
Michaela Odstrčilíková
Master's thesis
Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků
Subjectively Perceived Responsibility of a Primary Teacher for Pupils Results in School
Abstract:
Diplomová práce teoreticko-empirického charakteru se zabývá analýzou subjektivně vnímané odpovědnosti učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vymezení terminologie a teoretických východisek z oblastí subjektivně vnímané odpovědnosti učitele, faktorů ji ovlivňujících a proměnných, které ovlivňují výsledky žáků. Kvalitativně orientovaná …moreAbstract:
This theoretical and empirical diploma thesis aims to analyse primary education teacher subjective responsibility for their pupils' results in school. The paper has two parts, the theoretical part defines the boundaries of subjectively perceived responsibility of the teacher; factors which affect it and circumstances that are affecting pupil's results. The goal of the empirical part of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ODSTRČILÍKOVÁ, Michaela. \textit{Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/lzweb6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Odstrčilíková, Michaela. Subjektivně vnímaná odpovědnost učitele 1. stupně ZŠ za výsledky žáků. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vliv kontextu na kauzální atribuce v otevřených otázkách ve výzkumných šetřeních
Marcela Leugnerová -
Učitelovy kauzální atribuce problémového chování žáka
Michaela Macounová -
Úzkost, self-efficacy a školní úspěšnost u žáků se specifickými poruchami učení
Linda Hořínková -
Sebehodnocení a jeho vliv na self-efficacy žáků
Veronika Hebronová -
Souvislosti mezi self-efficacy žáků, jejich postavením ve třídě a školním prospěchem
Markéta Vejmělková -
Self-efficacy u žáků 1. stupně ZŠ
Sabina Zrníková -
Souvislosti mezi školní výkonovou motivací, self-efficacy, sebekontrolou a školním prospěchem u středoškolských studentů
Jakub Větříšek