Ing. Jiří Tlaskal

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels v Praze

Marketing mix analysis of hotel chain OK-Hotels in Prague
Anotace:
Cílem práce je analýza současného produktového a zákaznického marketingového mixu hotelového řetězce OK-Hotels s návrhem změny toho mixu a analýza následného dopadu na efektivnost v rámci řetězce. Změna marketingového mixu bude uskutečněna prostřednictvím nového produktu, kterým je výstavba 4* hotelu v pražském Karlíně. Autor vychází ze situační analýzy destiance a místa realizace záměru projektu i …více
Abstract:
The objective is analysis of current product and customer marketing mix of hotel chain OK-Hotels. The proposed change of marketing mix and its impact to efficiency of the hotel chain. This change will be made trough construction of new 4* hotel in Prague - Karlin. The situation analysis of destination and place of future hotel location and analysis of customer market segmentation is used as well. From …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní