Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna – Ing. Lucie Pernicová
Ing. Lucie Pernicová
Master's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna
Analysis of customer satisfaction of restaurant Cihelna
Abstract:
Diplomová práce, nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků restaurace Cihelna, je zaměřena na zjištění míry spokojenosti zákazníků této restaurace, odhalení různých nedostatků a navrhnutí opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické části práce se zaměřuji na teoretická východiska, která se týkají marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků za pomoci odborné literatury. V praktické části …moreAbstract:
Restaurant Cihelna customer satisfaction analysis is a diploma thesis, that targets to recognise and analyse the customer satisfaction relations as well as it explores the disadvantages and offers some suggestions for enhancing the customer satisfaction. In the theoretical part of the thesis I am focusing on the theoretical resources regarding to marketing research and customer satisfaction analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.sting.cz/th/hhbt0/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2013
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Mgr. Petr Klimus
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková