Josef VOPALECKÝ

Bachelor's thesis

Načítání informací o třídách z bytecode

Loading Java class information from bytecode
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit loader, který bude načítat data z bajtkódu do datového modelu JavaTypes. První část práce představuje bajtkód, tyto znalosti jsou důležité pro načítání loaderem. Druhá část práce obsahuje projekt Java Class Compatibility Checker, který je vyváhen na Fakultě aplikovaných věd. Tento projekt obsahuje již zmíněný datový model JavaTypes, který obsahuje jeden JClassLoader. Poslední …more
Abstract:
The aim this thesis is to develop loader that will retrieve data from a bytecode into a data model JavaTypes. The first part of this thesis introduces data types and the structure of the bytecode. Knowledge of the structure is needed for loader operation. The second part of this thesis introduces the project Java Class Compatibility Checker developed by Faculty of Applied Sciences. This project includes …more
 

Keywords

bajtkód JavaTypes
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Accessible from:: 11. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Doc. Ing. Přemysl Brada, MSc. PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VOPALECKÝ, Josef. Načítání informací o třídách z bytecode. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Applied Sciences

Bachelor programme / field:
Computer Science and Engineering / Information Technologies

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.