Josef VOPALECKÝ

Bachelor's thesis

Načítání informací o třídách z bytecode

Loading Java class information from bytecode
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit loader, který bude načítat data z bajtkódu do datového modelu JavaTypes. První část práce představuje bajtkód, tyto znalosti jsou důležité pro načítání loaderem. Druhá část práce obsahuje projekt Java Class Compatibility Checker, který je vyváhen na Fakultě aplikovaných věd. Tento projekt obsahuje již zmíněný datový model JavaTypes, který obsahuje jeden JClassLoader. Poslední …viac
Abstract:
The aim this thesis is to develop loader that will retrieve data from a bytecode into a data model JavaTypes. The first part of this thesis introduces data types and the structure of the bytecode. Knowledge of the structure is needed for loader operation. The second part of this thesis introduces the project Java Class Compatibility Checker developed by Faculty of Applied Sciences. This project includes …viac
 

Kľúčové slová

bajtkód JavaTypes
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zverejniť od: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedúci: Doc. Ing. Přemysl Brada, MSc. PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOPALECKÝ, Josef. Načítání informací o třídách z bytecode. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Applied Sciences

Bachelor programme / odbor:
Computer Science and Engineering / Information Technologies

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.