Návrh využití sociálních sítí pro podporu webového portálu – Tomáš Hanzlík
Tomáš Hanzlík
Master's thesis
Návrh využití sociálních sítí pro podporu webového portálu
Proposal for the use of social networks to support the web portal
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti webového portálu se zaměřením na gastronomii. Je zaměřena na návrh marketingových aktivit pro sociální síť Facebook. V první části jsou definovány základní pojmy týkající se sociálních sítí, jejich marketingové možnosti a představení pojmu Competitive Intelligence. Druhá část obsahuje návrh webového portálu z hlediska …moreAbstract:
This thesis deals with the proposal of utilization of social networks to increase the competitiveness of the web portal focusing on gastronomy. It focuses on the proposal of marketing activities for the social network Facebook. The first part defines the basic concepts of social networks, their marketing possibilities and the concept of Competitive Intelligence. The second part contains the proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68714
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Zdeněk Molnár
- Reader: Ivan Jelínek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68714
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Theses on a related topic
-
Using social networks for Competitive Intelligence
Tomáš Feige -
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizacích
Jonáš Navrátil -
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Nikola Klápová -
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizaci
Lukáš Balon -
Využití sociálních sítí v Competitive Intelligence
David Skoumal -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Mobilní a webová aplikace sociální sítě na kladení otázek
Vadim Torosyan