Vliv praktické školy na kvalitu života žáka s multihandicapem – Bc. Lukáš Oleják
Bc. Lukáš Oleják
Master's thesis
Vliv praktické školy na kvalitu života žáka s multihandicapem
The impact of visiting a practical school on the life-quality of a multi-handicapped child
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem praktické školy na kvalitu života žáka se souběžným postižením více vadami. Výzkum byl realizován metodou kvalitativního šetření, s využitím výzkumných technik rozhovoru, nestrukturovaného pozorování, analýzy dokumentů a případové studie. Hlavní výzkumnou technikou jsou rozhovory s výběrovým souborem informantů. Cílem práce bylo zjistit, jaký má praktická škola jednoletá …viacAbstract:
This master thesis deals with the impact of a practical school on the life-quality of a multi-handicapped child. The research was realised a qualitative investigation method, by interviewing, unstructured observation, document-analysis and case-study. The dominant investigation method was interviewing the group of informants. The aim of the thesis is to find out, how the practical school influences …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tmekj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová